Site Partener Independent Life Care®, MELEG MARTA

Life-Care Istoric

 Life-Care Istoric

Life-Care, compania cu care colaborez ca si partener independent,  s-a născut din viziunea fraților Onețiu din Reșița. Acum 10 ani în urmă visau să creeze cea mai mare comunitate BIO din România, și din Europa. Lansat oficial pe 4 iulie 2005, principiile Life Care erau cât se poate de clare. De la bun început au optat pentru: sănătate, frumusețe și prosperiate, un stil de viață activ și un accent deosebit pe ocrotirea naturii.

Compania începe în forțâ încă din primul an distribuind la nivel național produse cosmetice. Alte produse sunt suplimente alimentare, produse de curățenie ale unor producători importanți de renume mondială.

2006

Aduce diversificarea ofertei și parteneriate importante cu cele mai mari nume din industria BIO. Posibilitatea de a comercializa în mod exclusiv produse de excepție. Exemple: Compania Logocos din Germania (numărul 1 mondial în cosmeticele BIO) și compania Alma Win (lider european pe piața detergenților BIO).

2007

Semnifică un pas important în povestea Life-Care, compania introducând primele branduri proprii, în colaborare cu mari producători internaționali, dar adaptate la cerințele locale:

  • Kräuter – cosmetice terapeutice cu ingrediente controlate biologic
  • BIOhaus – detergenți ecologici
  • Life Impulse – suplimente alimentare organice
  • LifeGlam – accesorii moderne pentru corp și baie

2008

Creștearea continuă, 2008 fiind anul cu cele mai multe realizări pentru Life Care: susținere și apreciere unanimă din partea presei naționale, o cifră de afaceri de peste 10 milioane de Euro, un sediu nou și nu în ultimul rând, primii ambasadori BIO (creatorul de modă Cătălin Botezatu și prezentatoarea TV Mihalea Rădulescu), reprezentând imaginea și principiile bine-cunoscute Life-Care.

2009

Life Care își începe expansiunea internațională cu Ungaria, păstrându-și totodată poziția de lider pe piața internă cu o cotă de piață de aprox. 75% și peste 45,000 de parteneri și clienți fideli.

În același timp, vine cu o altă premieră națională, prima gamă de parfumuri BIO din România.

  • Acorelle, precum și două branduri proprii noi: BIOstyle – ciorapi tratament
  • Ganoderma Coffee for Life – cafea BIO.

2010

Încă o relizare de excepție: Life-Care devine compania nr. 1 în România din punct de vedere al creșterii procentuale față de anul precedent, reflectându-se prin bonusuri de peste 3,2 milioane de Euro oferite partenerilor.

2011

În ciuda condițiilor nefavorabile datorite situației economice instabile, 2011 aduce nu numai menținerea cifrei de afaceri ci chiar o creștere de 4% față de anul precedent, o realizare extraordinară. Totodată, compania își continuă cu succes expansiunea internațională, consolidându-și poziția pe piețele din Ungaria, Spania și Italia cu din ce în ce mai mulți clienți și parteneri.

2012

Calitatea deosebită a produselor, a serviciilor și a livrării își spun cuvântul: 2012 aduce o nouă creștere în cifra de afaceri, numărul partenerilor ajunge la peste 60,000, iar cel al ambasadorilor Life-Care, la 7: Cătălin Botezatu, Mihaela Rădulescu, Ștefan Bănică Jr., Andra și Cătălin Măruță, Florentina Opriș si Octavian Bellu.

2013

8 ani în serviciul sănătății, a frumuseții și a prosperității, dar și noi realizări.

  • Participarea activă ca și partener oficial în proiecte sportive de amploare organizate de către MPG (lider în marketing sportiv).
  • Doi noi ambasadori BIO pentru care performanța este un stil de viață.
    (atleta Gabriela Szabo și jucătorul profesionist de tenis de câmp Horia Tecău).
  • Primele 2 ediții a taberei BIO Camp pentru adolescenți talentați, precum și acțiunea caritabilă de amploare ”Din suflet, pentru suflet”.

2014

Anul 2014, început cu optimism și energie, aduce un nou catalog LifeCare, evenimente de dezvoltare personală (”Succes și stare de bine – Neale Donald Walsh), programe pentru un stil de viață mai sănătos (Clubul Românilor Sănătoși, Consilier de stil de viață sănătos), tabere pentru dezvoltare personală atât pentru adolescenți (BIO Camp), cât și pentru adulți (Tabăra Transformatorii), precum și programe de coaching (emPOWER).

Misiunea Life Care in acest an este de a crea, de a dezvolta si inspira continuu un mediu antreprenorial care sa ofere oamenilor o sansa reala de a avea o viata mai buna si mai fericita in fiecare zi! Astfel Life Care ne ofera mai multe posibilitati de dezvoltare a afacerii pe mai multe arii, iar cel mai important beneficiu adus partenerilor Life Care este introducerea de CARD VIP , carduri de fidelitate si beneficiile folosirii lui de catre partenerii fideli din Clubul Life Care.

2015

Life Care a implinit frumoasa varsta de 10 ani si a ajuns la o cifra de afaceri de aproximativ 100 de milioane de dolari.
La inceputul anului, in perioada 11 – 14 februarie, compania a fost prezenta la, principalul targ de produse alimentare organice din lume si de produse pentru ingrijire personala bazate pe principii naturale, Biofach in Germania. Prin aceasta participare s-au inceput defapt planurile pentru extinderea internationala.

In 2015, Life Care a avut onoarea sa fie reprezentata de 2 ambasadori de renume international, printre cele mai iubite si apreciate personalitati din Romania.

Din 01.09.2015 – 29.02.2016, Florin Piersic.
Unul dintre cei mai mari actori ai cinematografiei romane ne-a reprezentat cu drag si bucurie ca ambasador Life-Care.

In acest an, Life Care a inceput extinderea catre Europa, cautind noi parteneri si consumatori si peste hotare.

Life-Care

Calitatea produselor este data de ultimele tehnologii in domeniu. Toate produsele sunt certificate ICEA sau cu ingrediente BIO, produse in Italia.

In perioada 01.02 – 31.08, INNA, cea mai cunoscuta artista pe plan international. Ea fost

  • amabasadorul Life Care
  • ambasadorul primei game de produse de make up lansate de Life Care, sub brandul Biotissima®.

2016- 2017

Avem ca ambasador renumitul Horia Brenciu. Timp de doua serii de actualizari, el este pe coperta celor doua cataloage timp de un an! Ca semn de omagiu, Life Care laseaza doua parfumuri Happy by Horia Brenciu, pentru Ea si pentru El!

Editia a 2-a a Catalogului Life-Care in anul 2017, il are ca ambasador pe Smiley, o alta peronalitate publica si indragita de catre noi toti si nu numai!

2018

La prima editie a Catalogului Life-Care 2018 ramane in continuare Smiley ca si ambasador! Dezvoltarea internationala se extinde livrand produse in peste 21 de tari din Europa!

Doresti sa Intrii in Comunitatea Life Care si sa inveti sa ajuti si pe altii?

Inscrie-te AICI!